Feb 15, 2010

road to hell

bodo punye kereta. 4,3,2..dan 1 kau boleh pecut dan terus break! bangang betul. nyaris aku boleh elak dan memang sah aku dah telanggar traffic light. bodoh. agak2 kau dah nak lepas tu laju jelaa ni tak. siap break pulak. buta ke orang belakang semua tengah laju.

syukur ALLAH! tak ade ape2 terjadi.



ape-ape pon jalan nak ke DP memang sesak. hari-hari aku keluar dan hari-hari jugak jem. ntah bila la tak jem.



oh ye tadi baru lepas menonton PERCY JACKSON AND THE LIGHTING THIEF.

not bad la sebab cerita aksi. aku nak tengok THE WOLFMAN sebab Anthony Hopkins ade berlakon tapi kantoi adik aku bawah umur. siot je. so kena la tengok cerita yang boleh tengok.




yang penting Pierce Brosnan dengan Uma Thurman memang mengancam lagi.



sape yang tak tengok sila la tengok. best!


p/s : okaih aku hanya beli kasut je. bag aku dah memang terkilan gila babi. MNG please keluarkan la lagi. ni mcm nak kena g usya MNG mid je.

No comments: