Mar 18, 2010

buat kerja dengan budak 4 tahun

dua hari hidung aku berair. tak kering-kering. tapi tadi aku buat kerja dengan haziq. sempat aku main webcam yang 2 megapiksel neh. even idung berair. aku pon dah lupa apa mak masak kat dapur sebab aku loya tengok gambar jari yang kena potong dek pengisar kertas tu. cibai betul. sumpah tak lalu makan.


sah cacat muka haziq. aku jugak tak boleh belah kiut abes.


hidup ini kalau tak cerita muka pon nampak tua. aku bukan nak buat-buat hepi tapi dah memang hepi kot kat rumah. semua ada ;)


p/s: tak kisah orang cakap aku anak emak or anak bapak. memang betul pon kan. 

No comments: