Mar 28, 2010

mari beri laluan

woohoo. sila beri laluan untuk aku jalan. dah lama tak update belog sebab masalah berodband yang lembap mcm siput babi. haha. so terkemut-kemut nak loading page. haha. anyway i having my great weekend tadi. sibuk dengan persiapan mural dan mengecat dah tambah pulak mesyuarat yang suck. takpe aku tabah dah sabar untuk mengekalkan keanjalan kulit.

memulakan hari terakhir jumaat dengan tidur petang yang amat lena sampai tak sedar sembahyang jumaat ( perlu ke) bangun mandi dan terus bergegas ke sekolah. i've to manage persiapan pentas sebab selalu aku mcm incharge stage menyanyi je kot. saun check. tapi berbeza kali ini. mesyuarat agong so aku memang ilmu teramat cetek pasal rendarenda, ropolropol serta skating meja. memang suck. nasib baek member ade bagi tolong. lega.

aku bajet malam ni nak melepak. tak boleh jadi sebab hidup tengah malam aku tergendala dek benda alah ni. seawal 9 malam keluar makan sebab bajet nak lepak sampai pagi. tengah makan pukol 11 tepat hujan lebat. aku parking jauh so member tolong tumpangkan aku ke kereta.

"eza, kau drive balik je terus. hujan lebat nak lepak mane pon tak boleh. lencun dah ni" ujar rakan sebaya.

aku pon pikir balik better aku balik sebab ujan mcm ribut aku pon kesejukan. dah la drive sorang2. memang mencabar kreadibiliti aku sbg pemandu lesen P. shit.




"pandu slow2. takut gila kot weh" ujar hati aku. dengan tiba2 kereta kancil depan aku terbabas masuk semak belah kiri. mencanak nak mintak break. nasib baek aku masih pokus. lega. so aku tak tau ape jadi kat kereta depan tu. terbabas aku rasa.

balik terus mandi sebab badan semua dah kena air hujan kepala pon dah basah.


p/s: aku makan ktiow tu sedap weh. kedai tu memang style abes.

No comments: