Apr 9, 2010

5 weeks to go!

Malam tadi aku mimpi mcm mcm. Sebab aku bila makan ubat otak aku ape ntah jadi. Mimpi merapu je.
Sekarang aku dah lega tengok students aku semua. Semua menceriakan hari-hari aku. Ntah mcm bila tak jmpa tu mcm suram je kot. Teringat dekat adik-adik aku kat rumah. Sape je perangainya.

Korang tau tak kepuasan dalam mengajar. Sini aku nak cerita sikit. Aku ajar doang supaya doang paham. So mcm mcm pendekatan aku guna. Cuba itu cuba ini. Aku rasa puas kalau ajar sampai paham. Ingat tak semestinya paham. So aku taknak doang mengingat tapi nak doang memahami semua. So far Alhamdulillah. Everything going smoothly. Tinggal satu lagi observation oleh lecturer dan diikut empat observation oleh cikgu. So I’ve to well prepared.

p/s: yeahoooo!

No comments: