Apr 4, 2010

Seharian yang cukup mengGEMBIRAkan aku dan kawan-kawan.

Seharian yang cukup mengGEMBIRAkan aku dan kawan-kawan.

Antaranya:

Hazam
Kemal
Kerol
Lan
Mael
Ferol
Syuk
Mamin
Zaim
Nora
Amri
Aryana
Suhaida
(tak ingat nama)


Best gila kot pergi piknik masak nasi lemak. Haha. Bertolak pon dah pukul 1 sebab aktiviti kat sekolah kena settle dulu baru boleh cabut. Pagi-pagi dah prepare masak nasi lemak. Memang power beb . kira eksaited jugak la.  Sampai dah pukul 2 petang. So lepas makan makan terus nak mandi. Yeahuuu! Best gila weh. Lame tak mandi laut dan dengan selamba aku pergi mandi dengan lain. Aku dengan kemal je yang pompuan mandi. Lain lain semua sang kumbang. Bedal ajela janji ade orang jage aku. Seronok gila weh mandi! (macam jakun mandi laut lak)

So pukol5 gerak pergi lumut sebab ade membe nak beli barang barang. So dah sampai lumut hujan pon turun lebat. Rahmat tu. Sejuk sikit. Beli punya beli dah pukol 7.30 so hasrat nak main bowling ade so ape lagi. Semua dah tempah terus main.

Malam ni ade Chelsea lak lawan bola so nak pergi makan dan tengok bola sekali. Semua dah merungut nak tengok bola nak lepak mamak lepastu tambah nak berkarok lagi. Hahahaa. So now dah ade dekat rumah dah. Letih tapi best. Aku teruja sebab dapat nyayi lagu dan bunga. Tempah bilik dan karok sampi terkulai. Mampus.


So aku decide nak tido mati kejap lagi. Zzzz




p/s: muka aku dah itam sebab burn tapi aku tak kisah. janji hepi dengan kawankawan aku semua. Thanks babes.

No comments: