May 8, 2010

isi masa lapang

ini mungkin tak boleh diambil sebagai contoh. jangan contohi aku. masa lapang sebaiknya baca buku, tolong emak melipat kain dan menyiram pokok bunga. tetapi tidak dengan bermain poker beramai-ramai, berbuat bising. so mari kita tengok apa yang ada dalam gambar di bawak.

lokasi: bilik tidur aku.
masa: antara petang dan malam. antara malam dan pagi.
isi kandungan gambar: tetikus, pencukur shick, kunci rumah, kunci kereta, spek mate, mug merah jambu, balm, dan poker card.

ulasan:

tetikus: menandakan sebelah tu ada laptop. sedang online atau mendengar lagulagu gulahati aku.
pencukur shick: portable, boleh bawak kemane mane. nampak aja boleh kita guna. hahaha.
kunci rumah dan kunci kereta: bila teringin nak keluar tidak lagi teragak agak. kunci pintu rumah dan start enjin kereta. hehe.
spek mate: takde benda ni tak bermakna
mug merah jambu: buat minum tapi kadang2 jadi tempat sampah.
balm: kulit sensitif, gigit semut pon dah bengkak. so membe aku sedekah kat aku suruh guna.
kad judi: berjudilah! tak tak. isi masa lapang kita main. seronok weh.


ulasan sama seperti di atas.

update belog. itu cara aku. kau jangan ikot apa benda yang tak baik.





p/s: anak suka ibu setuju

No comments: