May 8, 2010

mandi manda

semalam lepas sekolah aku dengan membe buat kerja gila. pergi sekali lagi mandi air terjum. sempat balik rumah bukak baju kurung dan hanya pakai boxer dan tshirt kedutkedut. terus bergegas ke tapah. aku cakap sama kau memang aku dah jatuh hati dengan tempat tu weh. aku pon terlupa nak bawak pencuci muka dan segala jadah yang kena guna. tapi takpe puas mandi. takde orang hari jumaat sebab mungkin tengah semayang jumaat kot.

dua jam jugak dalam air sampai kecutkecut badan. hujan turun pulak so decide terus salin baju and gerak balik. lebat gila hujan.


so ape yang aku dapat lepas mandi aku dapati bukan mandi laut saja pasir masuk spender tapi mandi sungai pon pasir masuk spender. dan lagi satu, dalam air pon boleh buat pillow talk weh. lagi seronok. cuba lah. make sure sama jantina sahaje.



p/s: the best i ever had.

No comments: