May 1, 2010

obses dengan kereta (cilaka)

malam ini aku memang tempered sekali lagi. tempered dengan perangai sorang mamat ni. oke jom tengok!



sejak dulu memang dia adalah poyo. dan tadi dia ada keluarkan satu statement dekat facebook pasal ape jadah die nak pakai evo. poyo gila kot kalau lelaki letak "i nak pakai evo blablabla." macam babi tak. perempuan pon tak kecoh sekampung beb. ni dah mcam ayam jantan yang memekak. kalau memekak je takpe. ni siap nakl down2 kan kawan2 die. sebab ade member die suggest die pakai waja then modified sebijik mcm evo. tapi yang cibainye die punya balas kau tau ape tak?

" ala standet orang macam kau pakai waja je kot, bagi aku tak main la waja2 ni"



ulasan:
yela kalau kau nak belagak setakat berangan dan uplod gambar2 kereta idaman kau aku cakap baik kau punggah balik kampung la beb. dah macam ape dah obses dekat kereta pastu nak down2 orang. tak ke mcm cibai je?



bukan setakat kes malam ni je, selalu macam tu. poyo yang tak bertempat. entah asal dari ceruk mane la kau ni kan.




p/s: kadang-kadang kita tengok orang, orang pon tengok kita. cakap kena jaga. so nasihat aku kau jangan la buat benda bodoh macam ni. no wonder la ade pompuan je kat friendlist kau. hahahaha. dayah, kali ni aku percaya beb die memang memualkan

No comments: