May 1, 2010

rusa masuk kampung ke rusa masuk bandar?

ini kes orang copycat benda aku buat. aku bukan nak cakap aku publish benda-benda aku punya. tapi aku publish benda ni kau jangan la copycat. buat kat kau punya pulak. meluat aku woo tengok. kalau cantik tak ape. ni dah macam singa lapar dan beruang kutub pakai hood pulak. adui makk. manusia macam macam.


aku bukan nak cakap belog aku femes tapi ada benda kau boleh curi dan copy, tapi kreativiti? kau ada?





p/s : taknak cakap lebih sebab orang perhati aku aja. eh ada rusa masuk bandar beb.

3 comments:

Cik Buya said...

yg ni ke ko kata ko bengang ngan dia tu?

mizzura said...

gunalah copyscape...tapi saya pun tak berapa reti nak guna..haha..nanti ajar...*tiba-tiba je*

NanaJohn said...

sape copy zah?