Jun 21, 2010

susah jugak

semua mesti tertanya-tanya ape aku buat sekarang kan. semua tanya aku kerje ke tak ape ke. so sini aku nak menjawab lah setelah lama mendiamkan diri aku.

firts of all aku mula2 dah kerja dekat lovely lace jusco bandaraya tapi aku rasa tak masuk sangat dengan jiwa rock aku ni. aku benti.

kebetulan emak dah tambah anak jagaan satu lagi so kerja emak dah bertambah jugak. hajat aku nak kerja and dapat duit shopping tak terlaksana sebab aku ni pemalas kerja syif dan hanya layan ofis hour je.

mak pulak cakap duduk rumah aje. anta farhan g sekolah, anta dan amik dayah balik kerja. g pasaar. then emak akan pay awak. kan senang cerita. duit minyak kereta semua ditanggung oleh ayah. wah lauuu.


tulapasal aku busy mcam orang bekerja jugak. kerja dengan emak. tapi boleh berjalan2.

No comments: