Jul 18, 2010

alahai seronoknya

bangun pagi je hujan lebat. mata pon dah segar semacam aku settle kan benda nak submite dekat penyelia aku. lega dah settle. mak aku bising suruh menyapu rumah. sidai baju. aku cakap kejap ye mak. mak aku diam dan terus memulakan acara memasak dia. kari daging. bapak aku dah teringin nak makan. hahaha. so mak aku buat la untuk hubby dia. seronoknya.


" tak kemana2 harini?" tanya emak.
" tak, duduk uma kot " jawab aku selamba.
" kita mengecat pasu bunga dekat depan uma tu nak? ni dah nak raya" emak selamba memancing aku.

mula ka lerja mengecat pasu bunga, style jugak weh. siap boleh mengorat orang lagik. kahkah. yang penting aku tak mandi lagi. harum bau cat. cat kilat siot.




p/s : nasib baik keybord ni tak melekat cat. aku rasa kalu pc rumah aku ni boleh cat mesti mak dah suruh aku cat.

No comments: