Jul 21, 2010

bayi bayi dan aku

aku mogok tak kerja harini. selepas semalam sehari bengang tak pasal-pasal dengan orang kaya- kaya pakai audi tu.

so harini aku duduk rumah tolong emak mandikan baby bagi makan baby lagi bagus. tenang je.



suka betul si arysa gemok kena dukung dengan bidul. haoi bidul kau dah macam bapak orang dahh! hahaha



nak mintak dukung dengan aku pulak tu. hahahaha. cak cak cak!



p/s : adik aku dah macam bapak orang pulak dalam gamba nih hahaha

3 comments:

nn said...

dua-dua comel :P

eza roslan said...

adik aku tu tak boleh puji sangat.
perasan sepanjang tahun hehe

kupu2 kertas ;) said...

haha. btul mcm bapak budak