Jul 20, 2010

harini hari bengang bengang bukan bangang bangang

arini aku rasa bengang sangat. aku benci pergi rumah orang kaya kaya kereta 5 biji bunglow besar tapi sombong!

arini aku rasa bengang sebab sebahagian kaum sepet sangat perkauman. tak nampak ke aku dah pakai formal baju kurung nak buat banci. aku dah cakap omputeh dan cakap melayu kau orang pon tak paham ke? aku tak sekolah cina la dulu tapi at least paham la omputeh. kan senang. sepet oh sepet


arini aku bengang sebab bila aku bercakap anjing pon sibuk nak bercakap sekali. gua memang hangin. takde adab. at least jaga sensitiviti kau pon tak boleh ke. sepet betul laa.

arini aku bengang jugak sebab sikap tidak lebih kurang ( sepet jugak) perkauman sangat ke?




tapi aku happy sebab dah dapat jumpa nadia kamal dekat hospital. dah sihat kawan aku sorang nih.




p/s : mak aku dah bising suruh mandikan ariysa. potong stim aku nak menulis. haih

1 comment:

RazFiRa said...

sabar2..selamat membanci