Jul 17, 2010

something ;)

saat ini dekat rumah malam yang tak nampak bintang. hujan dekat luar memang lebat gila. semua isi rumah dah tidur. aku dari petang tadi tak buat kerja analisis. pemalas betul. so harini and malam ni aku spent time online bersahaja. rileks2 kan semua apa yang sarat dekat kepala.bersenang lenang di facebook yang kadang2 terbahak2 sorang2 melihat status dan gambar2. ya allah. gila ke aku malam ni.

hujan dekat luar tak reda. panas gila walaupun hujan. sedang jalan2 dekat facebook terpacul seorang nama dekat online status aku. orang yang dulu tak pernah sekali nak sombong dan sekarang aku hanya mampu pandang sahaja. tak ada tanye "ape cerita?" "sehat ke tak"

kali ini memang aku betul2 terasa tapi buat buat cool je. ape nak hebohkan. orang dah lupa kat kita. huhu. cuma aku just boleh cakap, itu memang dah cerita lama. astalavista jela and i'll pray for your happiness. hehehe.

ade gambar yang tak private so aku dah tertengok. "makan dalam jugak la"












p/s : mane lagu butters aku yang dulu?

No comments: