Jul 16, 2010

tadi masa jalan jalan dekat belog leha aku terbaca entry dia. aku sedikit hiba pasal love story yang dia tulis. aku kagum minah tu boleh tulis dengan baik love story dia. aku harap leha boleh sabar. lelaki bukan sekuntum. boleh cari yang lebih better. mungkin ada hikmahnya.

hmm hmm..aku? tak pandai nak tulis love story. mahu terkangkang sampai pagi esok aku mengarang. berangan macam dalam filem hindustan boleh la. hahaha


nak ulas balik cerita pasal leha, dah jadi macam aku pulak serik nak jatuh cinta. esok kalau dah jatuh tak bangun2 susah jugak. nasihat aku untuk leha supaya tabah. bagi masa untuk diri kita sendiri. takde boifrend tak bermakna hidup tak boleh diteruskan. kita ada  ALLAH, parents dan kawan-kawan yang kuat suppot kita dari belakang. itu yang lebih menggembirakan. maybe someone akan datang. trust me ;)









p/s: kan best hidup macam dalam cerita p/s i love you tu. tapi tak mungkin kot.

No comments: