Jul 16, 2010

temu mesra ramah tamah

hello bertemu kita dalam rancangan CORAT CORET EZA ROSLAN. disini aku nak cerita satu hal. bla bla bla..nak tau kenapa? berangan kejap nak jadi pengacara. petang petang macam ni memang sesuai untuk orang macam aku berangan. si kecik comel sepet ariysa pon dah balik mama dia amik. so aku dah keseorangan dengan emak. ayah kerja pulak ;( hmm

niat hati nak settlekan analisis aku tapi aku memang takde mood. sebab dah lepak dengan mak makan kuaci tadi then mood nak buat kerja pon hilang. mandi pon belum. ape nak jadi anak dara en roslan sorang neh. hahaha. tu la lalau dah ade malas tu memang tak boleh nak buat ape dah.

weekend ni pon tak tau lagi ape nak jadi sebab aku ni jenis tak boleh planning awal2. sure tak jadi. kalau tak percaya tanya la kawan kawan aku semua.



nak balik kampung pon nenek takde sini. so sekarang aku dah tak ade kampung.nenek gua dah duduk putrajaya. so memang heven la raya. bukan balik kampung namanya. hahaha.



sebelum aku merapu tahap bangkai tikus adalah lebih elok aku mengundur diri. tersipu2 malu umpama si gadis berbaju kurung. cantik dan menawan hati. hahaha. daaaa!



p/s: esok sabtu dan kemudian ahad.

2 comments:

nn said...

bestnya! nak kampung kat putrajaya jugak! ehe.

eza roslan said...

jom2. hehe