Aug 30, 2010

bila hal kecik sengaja dibesarkan segalanya akan musnah

aku memang tak perlukan perhatian yang teliti. bukan macam perempuan lain yang inginkan sentiasa ditanya kemana. aku tak kisah pon. as long as aku tahu dengan siapa aku berkawan. terlalu caring pon akan buat seseorang serabut sehingga masa bersama kawan diganggu. cuba faham aku. ramai kawan , kawan lelaki. so aku memang jenis keluar dengan lelaki lepak sana sini. tapi aku tahu siapa aku sayang. cukup sekadar aku tak menipu sebab aku keluar pon ramai2 bukan berduaan. kalau berduaan pon bukan aku buat denda tak senonoh.sekadar nak pinjam telinga dengar masalah kawankawan. thats all.



p/s : lain kali jangan tambah serabut sebab bila aku dengan kawan2 sure henpon aku letak tepi. sorry.

1 comment:

nn said...

nyanyi sikit lagu malique feat najwa tu. huhu