Oct 27, 2010

makan roti tisu

ape nak cerita malam ni? ok ok aku dah memang takde cerita nak cerita. so ape kata kita cerita benda bodoh. ok tak ok tak?

aku baru balik makan dengan nadia kamal. macam biasa lepak borak hal kerja, hal kawan kawan. so malam tadi aku dah jumpa sorang kawan lama. ok lama tak jumpa. dia cakap aku dah gemok. aku tak kisah pon. im happy what. badan pon naik laa. tapi aku memang pelik apasal dia cari aku sekarang. aku tanya dia cakap baru putus dengan awek. adakah? ok aku buat andaian baik baik je. haha.





p/s: im not acting cool malam tadi. seriously. wenggg

No comments: