Oct 25, 2010

satu per empat rakyat malaysia

okay sekarang aku tengah dekat opis. baru je balik buat clain dekat hospital putra. terhegeh hegeh jumpa doktor zu, dr zaki dan doktoer faizal. lepastu nak deposit chek pulak dekat maybank/ aku pegi yang dekat jalan munshi. hati aku tak sedap sebab aku rasa nak pegi dekat maybank air keroh tapi tapi. aku pegi jugak kat jalan munshi. dah dekat.

aku selamba masuk parking nak reverse sikit ejas keta. gedebuk. cilaka gua dah tergesel kereta belakang. aku gabra laahh. depan depan bank lak tu. memang baik punya parking. semua tengok. aku kaget sekejap. aku keluar buat buat kalut. padahal bukan banyak pon melecet. aku tunggu jugak sape owner kete sebab maybe nak kene bayar. then ade pakcik tu datang and ade brother tu semua cakap takde hal ni dik. aku blah je.. aku cakap takpe ke aku blah. ok. aku nekad aku blah je laa. sebab pakcik ketayap tu yang suruh. tapi bila pikir balik bukan teruk sangat pon kot. orang tu mesti tak perasan. so dengan selamba aku pegi ayer keroh settlekan check tu. malang betul nasib harini beb. tapi ape nak buat. dah nak jadi.


so aku bajet lepasni ade mafia akan cari and pukul aku sebab langgar lagi. tu pon kalau saksi kejadian tu semua cakap no plet kete aku. majal siot. hahahaha




oh ye. malam tadi best pegi umah yuyu. emak yuyu buat sate sebab besday mama yuyu. datang datang aku dah peluk ciom makcik. haha. seronoknya kan. so aku lepak2. black pon ade. eh mesti la ade kan. nak tunggu ijad pon lambat sangat then kami keluar lepak minom mamak. tengok bola. tu diaaa ijad kesayangan ku dah datang. hati bunga2 sebab lama gila kot tak jumpa sejak ke bandung. aku tak kisah pon la takde ape ape souvenir po. tak de hal. sebab aku tau kau memang sengal. cerita cerita pasal bandung, tengok gambar semua. wahh. jeles jugak. nanti aku nak pegi berdua je dengan yuyu. shopping :)




tu la kan orang cakap, kalau kita asik happy je mesti ade perkara sedih berlaku. begitu juga sebaliknya. malam tadi happy. ni tengah sedih sikit sebab aku cuai bawak kete. ape kau berangan ni eza??


sekrang dah pukul3.30. petang. tak sabar nak tunggu balik. nak main dengan arysa gemok dulu. hehe



p/s : jangan paksa-paksa lah

No comments: