Oct 16, 2010

sehari sebelum hari GRADUASI

balik je kerja dah kena terkejar-kejar amik baju. tempah pon tak siap. apakan daya. nasib baik sempat jugak siap. so sampai je rumah aku mandi and keluar. bajet nak cari getah rambut dan penyepit. bukan main sampai jusco. aku dengan ida dah sampai jusco siap boleh patah balik. amik nadia kamal. aku rasa tak lengkap hidup aku takde die. haha. dah biasa ada orang teman. bukan main eksaited lagi.


cantik kan kan?

bawak kereta pon nak happy semacam

i love you and you love me

eza roslan senget

sayang gila dekat max

tempat bermanja

awak suka tak tengok orang comel macamni?

everything ape ape lahh..

so kesimpulannya aku pegi jusco semata mata nak cari getah rambut yang hanya berharga dua ringgit. tapi saya suka. hehe. lantak lah.

No comments: