Oct 31, 2010

semalam yang hangat cont

ok aku lepak old town dengan nana dan mata. lega dapat duduk. muka selekeh, rambut pon dah basah. baju jangan cakap laa. boleh nampak semua dah. cerita pasal lama tak jumpa. hujan pon tak berhenti. junsu, ida, dan ayip pon ade sekali duduk semeja. aku dah tak tahan sejuk. nak terkencing pon ade.

tiba-tiba,,ha ape ape? kau pikir la. aku taknak cerita benda ni. so kami tunggu ujan berhenti then pergi jonker. jalan kaki. yeay. aku rasa enjoy sangat jalan ramai2. memang best woo. aku nana dan mate dah jalan dulu ke depan. geng2 junsu dekat belakang masih tangkap tangkap gambar lagi. aku pon dah macam lemau gila semalam. balik terus rasa nak slesema. seram sejuk.


p/s: tiba-tiba aku rindu dekat ijad. hahaha. rindu weh.malam tadi dah la mimpi kau. bongek betulll!

No comments: