Nov 2, 2010

ahad, kemenangan arizad :)

hai hai. aku happy. happy sebab apa?

hari ahad lepas aku pergi tengok ijad main futsal. sabtu punya game dia kalah. aku cakap takpe. boleh usaha lagi. fokus untuk game ni aje.

mula mula niat aku dengan yuyu nak pergi dp tengok syampoo tapi terbantut sebab kami bajet nak pegi tengok kejap je. tapi dah melekat. orang cakap nak bagi semangat tu. and finally ijad menang. sukanya aku. wee. yeah arizad ali ketawa puas. sebab aku kan dah cakap "kau sentiasa juara" woot woot. tahniah tahniah. so lepas habis aje aku dengan yuyu terus pegi makan bakso. dekat peringgit. memang sedap gila. and kebetulan lagi ayie pon nak lepak sama. ishh. ape lagi. kita open table.


balik dalam pukul8 malam. penat sebab badan aku rasa semacam je.

mak aku bukan main sibuk tanya dak ijad menang. belum sempat aku masuk lagi. aku cakap dah rezeki. ijad cakap kalau aku ade tengok die main "kau mcam pembakar semangat aku" wahhh perasan aku sekejap. kembang kuncup hidung aku ni jad. pape pon tahniah. aku tahu kau boleh.

No comments: