Nov 28, 2010

ENTRY EMOSI SIKIT

SYUKUR ALHAMDULILLAH. KEADAAN DAH KEMBALI JERNIH. KAMI SEMUA DAH MAMPU TERSENYUM DAN BERGELAK KETAWA. TERIMA KASIH ALLAH KERANA MENYAYANGI HUBUNGAN IKHLAS KAMI. SEMOGA KAMI BERADA DALAM LINDUNGANMU. SESUNGGUHNYA ENGKAU LAH MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG. AMIN.



p/s : perselisihan faham adalah perkara biasa, begitu jugak kepercayaan. bonding yang terjalin antara kami sangat kuat. susah kita sama sama susah dan senang kita akan sama sama senang. aku happy dengan hidup aku sekarang. lebih tenang dan semakin matang mengatasi masalah sendiri. dulu betul betul macam budak budak. mereka yang banyak membawa perubahan dalam diri aku sesungguhnya aku bukan lah baik sangat, tapi aku mencuba untuk menjadi lebih baik atas sokongan kalian semua. lots of love (IJAD, YUYU, BLACK DAN BOY)

No comments: