Nov 8, 2010

satu petang hujan sampai malam

nak tahu tak. sabtu lepas aku pegi jalan jalan main buggy car. hahah comel gila weh. dapat main pusing pusing dalam taman reakreasi. seronok gila. dan kemudian aku lepak rumah yuyu. salin baju dan berkejar ke DP. jumpa denga semua students aku. semua lelaki wa cakap. dah macam mak ayam pulak aku. anyway aku seronok gila even penat. puas hati. then malam macam biasa makan makan dan minum minum dengan arizad ali. tetamu jemputan. sejuksejuk malam minum barli ais. yuyu dekat sebelah dah kepanatan main facebook je. black dah blah. so tinggal aku yuyu dan ijad sahaja. ijad makan roti petak dia macam biasa. then terus balik. awal gila dah balik malam tu. tiba tiba masa nak melitas jalan, ramai betul mat rempit lalu. aku dah gelabah kat tengah jalan dengan yuyu. dak ijad hanya mampu pandang dari jauh je. hahaha. bodoh siap hon lagikkk. mentang2 ramai. cuak gila aku denga yuyu.

dah sampai rumah, ijad cakap cara aku melintas jalan salah. patutu tunggu clear baru jalan. aku cakap aku memang tak perasan. nasib baik tak mati free. haha. ok jangan main main masa melintas jalan ye.

aku balik terus cuci muka. tak larat lagi dan terus tido.

aku bajet nak join junsu buat photoshoot pagi ni. tapi aku dah tak larat. terus. memang lemau gila weh. then nak pegi tengok ijad main futsal belah petang. aku cakapm memang tak boleh join pagi tuh. maaf ye junsu. kita jumpa next time. akak kau ni busy mcam artis.

so tengahari tu aku pegi jusco dengan family aku. mak sibuk nak beli day curtain. layankan aje. lepastu aku balik then nak terus pegi tengok ijad main. nak bagi sokongkan konon. tengah pakai baju, adik aku balik. "dah habis game lah along, arizad ali pon dah balik" mula mula tak percaya jugak. aku call ijad. ye memang betul die dah balik.yuyu pon otw datang rumah aku. kami lepak2 minum air sirap. lepak dengan mak aku. sebab yuyu belum jumpa dengan mak aku. hahahaha. aku transfer gambar semalam.


p/s : nak cerita lagi? aku dah penat menaip

No comments: