Nov 26, 2010

sweet

busy sikit tu sebab lama tak update belog. akhir sekali aku update masa memancing dua minggu lepas. sepanjang dua minggu ni mcam macam berlaku. ada suka ada duka.


last week parents aku buat kenduri kesyukuran sempena harijadi ayah aku dan aku dapat posting. alhamdulillah. semua berjalan macam biasa. tolong emak memasak. buat lepas maghrib. semua hadir malam tu. meriah sangat sangat. thanks jugak dekat kawan kawan yang terdekat datang. macam biasa, kesayangan aku semua datang.


oh ye, terlupa pulak. malam sebelum tu aku keluar. cari hadiah si ijad. tak tau sangat nak bagi ape. so just dalam kepala otak aku biri-biri. sebab kami memang suka biri-biri. entah kenapa. comel kot. so aku cari semua yang berkaitan dengan biri-biri, kumpul masuk kotak dan letak sekeping kad biri-biri jugak. cukup comel :) saje beli awal sebab senang nanti tak payah rushing. mujur aku dapat mimpi pasal biri-biri comel tu, so aku memang betul2 ade idea nak bagi seperti entry aku sebelum ni.

selepas selesai kenduri, memang tak larat lagi dah terus tidor.


pagi ahad bangun macam biasa, tolong emak kemas rumah and pergi kenduri kahwin. masa on the ke kenduri aku talipon ijad, cilaka dak boy angkat. konfiden aku cakap. rupa rupanya dak boy. hawau! ijad call aku balik, betulkan keadaan, mereka on the way ke batu pahat kenduri kahwin jugak. hahahhaa. tiba tiba yuyu call.

"rasa macam nak photoshoot petang ni, tepi laut"

"okay jom, aku cuba ajak junsu"

perancangan semua di atur rapi. pukul 5. semua datang untuk photoshoot suka suka. ijad pun dah on the way balik melaka and aku pun dah on the way balik rumah. pergi dekat eye on malaysia. junsu jadi photographer kamu. hehe. seronok!



 comel comel comel. dalam facebook aku semua :)




oh yeah. konon manis laa. hehe


p/s : jap lagi sambung

No comments: