Dec 6, 2010

dugaan

selamat hari isnin. harini dah boleh bangkit macam biasa. semalam memang badan lemah gila. tak tahan. alhamdulillah syukur dah rasa sihat sikit. ijad cakap dekat aku "tuhan sayangkan kau, tu dia bagi dugaan" aku cakap kalau tuhan sayangkan aku, aku kena mati. kemudian ijad cakap lagi "mana tahu esok aku mati ke, itu kita tak tahu" okay. diamkan aje. kita pun tak tahu ape bakal berlaku. aku anggan ini semua dugaan. kita harus terima dengan hati yang terbuka.


oh ya, harini memang rasa nak makan macam macam. huhu. dan bangun bangun je pagi tadi aku teringat biri biri aku. aduhh rindu gilaa. entah kenapa. selalu tak macamni sangatt. betul betul rindu nihh biri-biri.



p/s : tuhan sayangkan kita tu sebab dia uji kita dengan macam macam dugaan. dia nak tahu kita kuat ke tak.

No comments: