Dec 8, 2010

mengantuk: cara mengatasi

macam biasa bangun pagi, kemas rumah tolong emak masak dan jaga ariysa. boy call ajak pergi jusco kejap lagi dan kebetulan adik aku si bidul nak pegi survey kamera. hehehe. so boleh jalan sekali je. boy suruh kejut ijad macam biasa. aku just drop msg je.

tadi aku betul2 lambat sebab dak bidul terhegeh2 mandi. dak boy dah mengamuk kenapa lambat amik die. haahhaha. aku dah agak dahhh. maap la ye boy. pukul 3 semua sampai jusco. pegi tengok2.

lepastu ke dataran pahlawan. jalan jalan lagi. boy dapat kamera hood dia. bidul pun dah beli kamera idaman dia. ijad beli baju baru. hahha. so aku? takde ape teringin lagi. hehe. lepastu lepak mekdi jela makan2.  haihhh malas nak tulis.. byee

p/s : mengantuk nii. esok pagi kami plan nak pegi sagil lak. harap harap jadi :)

No comments: