Dec 7, 2010

NARNIA 3D

hai pembaca. ape buat masa cuti ini?

okay eza baru balik tengok movie. NARNIA 3D. memang awesome lah. tak rancang punn.

mula mula chatting dengan boy dekat facebook. then dia cakap dia boring dan ajak pergi memancing dekat eye on malaysia. aku layan cakap ok je. terus sms dia jadi ke tak. die suruh aku tanya ijad. aku cakap aku malas sebab ijad belum bangun lagi. bagi mesej je nanti jumpa dekat sana.

kemudian aku cepat cepat mesej nadia ajak dia, tapi dia cakap nak tengok movie. bagus jugak idea. die dah book tiket so macam biasa kami berlima kena pegi tengok. seronokk. ijad pun dah bangun so dia mahu ikut. aku siap2 kemudian pick up boy dengan ijad macam biasa. jalan pun jem. nasib baik keluar awal sikit. kalau tak tiket memang expired lah.

kami eksaited betul diberi speck 3D. harini boy dah macam budak2. aku dengan ijad bantai gelakkan dia je. boboy boboy! kau bayanglaa macam bawak adik kecik. makan popcorn sampai habis sebelum masuk tengok movie. dahsyat betul. hahahahahha.

satu lagi yang paling lawak aku toleh kiri kanan semua orang pakai speck itam. kelakar siott. terkekeh2 aku gelak. so macam biasa tengok cerita sampai habis. sempat jugak aku tido sebab mengantuk gila. kover buat2 tengok cerita padahal tido. macam biasa lah bantal buatan manusia kan ade. bahu ijad lah ape lagi aku pinjam. beria dak ijad bercakap dengan aku kot padahal aku membuta.

p/s: sorry dekat yuyu and black sebab tak dapat lepak lama. keadaan tak mengizinkan. lain kali kita pergi air panasgadek pulak. yeahhh!

No comments: