Dec 16, 2010

senang cerita aku terus terang je cakap aku dah berpunya

AKU RASA SEJAK AKHIR AKHIR INI AKU RASA AKU BUKAN SINGLE LAGI DAH. HAHAHAH. PERASAN AKU NI. YE BETUL. AKU RASA AKU TAK SINGLE. BILA ADA LELAKI TANYA DAN NAK USYA AKU CAKAP DENGAN CONFIDENT "I'M TAKEN AND ALREADY HAVE BOYFRIEND" HAHAHAHA. JUST LOOKING TO MY PROFILE PICTURE. OH YEAHH. INI REALITY BUKAN FANTASI, BONGOK JUGAK AKU NI SEBAB RASA MACAMNI. HAIHH. TAPI APE BOLEH BUAT KALAU DAH SUKA. TERUSKAN SAJA.


aku mengaku bahawa kita ni kalau perempuan dah fell in love atau suka someone automatically kita akan menolah semua anasir anasir jahat yang mengacau kita. bila kita keluar dengan kawan lelaki pun kita akan teringat je dekat dia even just lepak lepak je. huhuhu. aku tak tahu ape aku rasa sekarang. dulu tak penah pulak rasa mcamni. sekarang betul2 dah berubahh. tapi perubahan ke arah positif. alhamdulillah. okay nanti aku sambung laa ye. nak solat jap. bye


p/s : ape lagii?

1 comment:

nat said...

i like statement u! haha