Dec 19, 2010

siapa buat eza sampai menangis macamtu sekali?

semalam agak emosi. suasana tiba tiba menjadi tegang akibat desakan keadaan sekeliling. eza yang memang cool tiba tiba macam rasa ape ntah. memang macam sial rasa tu. aku tak boleh nak eksplain. nak menangis pun ade, nak lari pun ade. tapi aku pikir rasional balik. aku tak boleh buat macamtu. so im just acting cool even my heart was crying inside. ape bodoh sangat dak eza ni. salah satu kelemahan aku adalah aku tak boleh mengatasi rasa bangang aku dalam hal hal berkaitan perasaan. so aku memang buat muka mangkuk. cool gila macam minum coconut shake. my body is shaking. uhhhh. pertama kali aku rasa macam ni tau tak. dulu serius aku tak penah pun nak rasa macam ni. bodoh gila tau.



p/s : mujur aku ada kawan yang sering bagi nasihat, nyamankan hati aku. ape ape pun aku bangga dengan diri aku, aku hanya jadi diri aku. itu saja. aku tak penah nak kover jadi mcam bagus. goodluck eza :)

No comments: