Jan 9, 2011

ape nak buat?

aku rasa dua tiga hari aku tak boleh blah dengan sikap busy aku. muka tak cantik berkerut kerut. tiba2 rasa beban semacam. kerja banyak bagai. jawatan pun jangan cakap lah. tau tau dah dapat surat lantikan. okay sumpah aku memang tak suka buat kerja macamni. tapi orang cakap jangan nak makan gaji buta je. okay. aku terima seadanya. nak tahu ape tugas dan jawatan aku ?


PENYELARAS TINGKATAN 4-ADD MATH (aku rasa patut bagi dekat senior, damn)
BAHAGIAN ICT ( makmal komputer rumah kedua, tapi cilaka internet rosak)
HEM-ANTI DATANG LEWAT ( patut ke?)
E-DISIPLIN BAHAGIAN DATA ( hari hari kena angkut laptop)
JADUAL WAKTU( aku jugakkk)

Pengetua sasar ini tahun INOVASI. aku macam nak mati pikir ape inovasi nak buat. sumpaahh aku takde idea langsung. BOLEH SABAR SIKIT TAK?


p/s : kalau tak dapat GURU CEMERLANG memang tak patut laa.

No comments: