Feb 25, 2011

HAI SI LUTUT BENGKAK

sedang sedang aku duduk sendirian di dalam sejuk beku library sekolah. kebosanan tapi kerja bertimbun. satu ape tak boleh nak buat. mana satu nak study, mana satu nak key in itu ini. mana satu nak buat. ah mampus la.

kaki ni masih sakit. harini dah mula bengkak. padan muka eza. jalan macam orang gila lagi kan. kan dah jatuh. takpe. eza kuat. ape ape pun jadi eza tetap kuat dan cool.


sedikit pasal isu tipu, okay fine aku tak kisah kau nak tipu aku sebab aku pun bukan jujur sangat kadang-kadang. tapi aku benci bila kau sebut sumpah. kau tahu tak ape efek kalau langgar sumpah. sendiri merana tau. hmm. sedih bila pikir, tapi ape boleh buat dah benda tu nak jadi. terpulang la dekat dia. aku tak rugi sedikit pun malah aku sendiri setiap hari teringat, dan terus berdoa agar ALLAH melindungi dirinya, dekatkan aku padanya sebab aku memang betul-betul ikhlas ada rasa macamtu. hope, it will be fine soon!


super duper enjoy for this weekend hopefully, esok ada photoshoot baju pengantin. hahahhahaha. sabar ye.



AKU TAK PERNAH MINTA BALASAN, SEMUA CAGARAN AKU DAH PERSEMBAHKAN AKAN TETAPI MUNGKIN BUKAN UNTUK MASA INI. SELAMAT TINGGAL KESAKITAN

No comments: