Feb 12, 2011

selamat hari sabtu!

hello guys, teringin pulak nak tulis entry harini. harini hari sabtu. pagi dah bangun sebab ade program dekat sekolah. hehe.mengantuk yang amat sebab malam tadi tak boleh nak tido. tak tahu kenape. emm

oh ye aku nak cerita malam tadi aku dengan yuyu memasak. saja suka2. seronok tau. kami buat fettucine carbonara. yummy. buat dengan penuh kasih sayang. tak tahu la sedap ke tak. takde keje. lepak kejap pastu aku balik rumah. letih sebab dari pagi seharian ke sekolah, then masuk sekolah petang. betul betul tak cukup tido. kepala pun sakit. im sorry guys, aku tak dapat hadir. harap kamu semua faham.


hahh, ini baru balik sekolah. rasa mengantuk yang amat. emak dengan ayah takde, pegi muar. tinggal la aku sensorang kat uma ni. takpe. harini rest lah. tak kemana mana pun. cuma mate ajak keluar petang ni.


p/s : tengah layan the times

No comments: