Apr 5, 2011

tiada masa

hai, aku tak suka nak cerita tapi. okay aku cerita. dalam hidup kita ditimpa pelbagai dugaan dan cabaran. semua ada. pahit manis. cuma kadang-kadang kita tak kuat nak tempuh. ada saja yang datang jenguk. hal itu lah. hal ini lah. cuma yang aku boleh katakan dekat sini, aku macam errr..ah entahlaa. aku tak reti nak gambarkan apa aku rasa. yang pasti ade rasa pahit-pahit macam ubat sikit. tapi dah kata ubat kan, kena laa telannn jugak :)



p/s: anyway, harap ALLAH memberikan petunjuk yang baik

1 comment:

eezance said...

InshaAllah.. be strong... ;)