Apr 24, 2011

uwahhh, last post adalah semasa 3 hari lepas, now dah hari keenam.

Tiga hari lepas yang tak bermaya, mata kuyu membuatkan aku surrender ke klinik. Dapat mc dua hari cukup untuk rehatkan badan. Memang lesu habis badan pun sakit-sakit. Doktor cakap kena jangkitan, haihh.

"Alhamdulillah, saya dah habiskan yang dituntut, cuma hari-hari buat yang sunat, tunggu saya balik"

Setiap hari mesti ada perkembangan, cukup sekadar mengatakan hati dan perasaan dan kadang kala kedengaran suara.

Menunggu Rabu tak sabar rasanya. Rabu ini hari paling penting sebab ada interview SPP. Kena banyak study dan baca buku, isu semasa itu paling banyak ditanya. Risau betul menunggu Rabu. Wish me luck untuk hari Rabu ni ye.

"Hari Sabtu saya sudah di Malaysia" - Mr. Wed.

Whoaaa, lambatnye Sabtu.


p/s: tertanya-tanya mana Ijad hilang, tercari-cari dan tertanya-tanya kemana lah biri-biri kesayangan aku yang sorang nii :(


tambahan, reply dari Ijad "kat KL, sabtu ahad futsal, isnin selasa kursus kat bangi" aku reply semula "dan rabu pula aku interview, cuak gile"

No comments: