Jul 17, 2011

happy weekend

heloo guys,

seharian menanam pokok disekolah pada hari sabtu. sebelah malam buat suprise birthday dekat boy. maybe dah belated birthday tetapi ia tetap bermakna bagi kami semua. seronok sangat lepak karaoke dan luang masa sama-sama. agak lama jugak tak berbuat demikian. alhamdulillah semua semakin pulih kembali. tak percaya ke? jom tengok sini :)


semua nampak HAPPY kan? seronoknya bila berkumpul sama-sama. Thanks yuyu, black, ijad dan aisa :)
ok seterusya kami lepak minum dekat dawood. bergurau senda bagai nak gila. sangat gembira malam tu. tambah pula berjumpa kekasih hati. sama-sama cerita pasal kahwin, tunang dan segala bagai. entah apa laa mood yang masuk malam tadi. sedar tak sedar melarat sampai pukul 4 pagi. 

"tolong baca depan saya apa doa awak lepas solat?" soalan cepumas, gagap aku nak cakap woii. 

aku jawab balik "dulu saya memang tak pernah mendoakan untuk seorang lelaki istemewa dalam hati saya, tapi sekarang saya dah boleh" diam tanpa kata, hanya bintang dan bulan malam tu jadi saksi. sengih malu :P



seterusnya, pagi ahad yang indah. aku spent time buat kerja. kertas soalan, skema jawapan dan JSU. semua dah settle alhamdulillah. dah print pun semoga cepat approved :

aisa chat dekat facebook, planning nak swimming bakal jadi. hooraaay! tak caya jugak? tengok gambar ni



BARISAN ATLIT RENANG

BETUL NI, TAK TIPU PUNN

PERMANDANGAN YANG MEMANG CANTIK! SANGAT MENDAMAIKAN KALAU MENYELAM

MUKA HAPPY LEPAS SWIMMING

okay, itu sahaja untuk harini. nak mandi dan rest, esok pagi sekolah :) have a nice day guys!

No comments: