Jul 15, 2011

jumaat

hai, masih didalam makmal komputer yang seakan peti ais sejuk beku. uhh. mengantuk bagai. aku rasa kalau ada bantal ni memang aku dah lelap. takde kerja nak buat sementara menunggu kelas berikutnya. so aku ambil masa ni nak update belog.


tak banyak nak share harini cuma keadaan yang hujan sejak pagi tadi betul-betul mendamaikan hati. tak payah nak marah-marah pun. macam biasa. perancangan malam ini masih belum diketahui, kemungkinan nak berkaraoke tu memang ada. psttt!

No comments: