Jul 9, 2011

kau satu tiada yang lainn

malamni terasa lapar gila, teringin nak makan lagi kuetiow kungfu. hari-hari mesti mahu. aku pun tak ingat kedai kat mana tapi yang pasti kami selalu makan dekat tanjung keling tu. uhuhu. nak makan satay pun tak dapat sebab dah habis. sedih :(

sudah bersedia kah saya untuk memperkenalkan diri kepada mereka. hmm. saya cakap saya belum sedia. insyallah kalau dah mesti boleh kita jumpa. tapi padahal aku segan siak, malu tahu tak. takpe. ade masa lagi kan.

kali ini dengan penuh perasaan yang sangat berbeza dari sebelumnya, aku rasa aku dah buat keputusan yang betul. Ya ALLAH indahnya, syukur kami ditemukan sekali lagi dan aku kagum dengan sikapnya. aikk dah macam novel pulak kan. psstt!

No comments: