Jul 12, 2011

minggu busy

hey guys, syukur alhamdulillah dapat menjalani hari-hari. setiap hari dipenuhi segala aktiviti di sekolah. maklum lah kan dah nak masuk bulan puasa, semua aktiviti kena pulun buat sebelum puasa. fuhhh memang memenatkan lagi. kertas kerja, kertas soalan semua dah sedia menunggu. sabar ya wahai anak anak. cikgu pun terpaksa korbankan masa cikgu. sabar.




oh ya. dalam sibuk kita dengan kerja-kerja harian tidak lupa jugak orang tersayang yang sentiasa memberi sokongan kepada kita. dia sentiasa ada untuk kita kadangkala kita tak sempat nak menjawab call atau sms darinya. betul-betul busy.


wed balik belanja eza makan eh, dah kurus ni sebab tak makan. pssst!

No comments: