Oct 3, 2011

i love you

haii...


weekend yang sangat penuh bagi aku..

ok mula dengan jumaat, wed balik macam biasa, lepas solat terus bergegas berdating. yelah kan bukan senang dapat jumpa. jauh tapi apakan daya. macam biasa coconut shake memang wajib singgah. dari satu hal ke satu hal dibincang dan semua direncana dan hanya tunggu masa yang tepat sahaja. dia banyak ajar aku hidup dengan seadanya, sederhana. cukup buat aku terharu dengan sifat kempimpinan sebagai ketua, bukan mengarah tetapi kacak bila tegas, yeah.

aku jugak diajar supaya lebih ke bawah dalam segala hal, hidup jadi tumpuan bukan mudah lebih-lebih lagi aku yang memang dari dulu ramai kawan. dia boleh bertoleransi seadanya dengan terbuka selagi tidak melampau batasnya. sekali lagi aku kagum.

kematangan dalam segala tindak tanduk dan perubahan semua hendaklah apabila kita sudah betul betul sedia dan berterusan melakukan, banyak memberi sokongan dan kasih sayang tidak berbelah bagi. kini aku baru sedar bahawa betapa jelas di mata aku dia lah imam untuk aku dan anak-anak suatu masa nanti.

aku cuba jadi yang terbaik sebab aku tahu aku bukan cukup kuat hendak menepis godaan, aku tak nafikan zaman2 begini adalah yang paling kuat godaannya, aku harap hati aku tetap sepertinya yang sentiasa ada dengan aku susah dan senang bagi peransang.

uhh uhh lelebih lak aku memuji kan, tak sedau diri pulak nanti. anyway thanks alot untuk satu hari yang seronok, dah banyak kali jumpa emak awak kita segan!

oh ya tak sangka  kan, melaka kecik. emak aku dengan emak dia dah lama kenal. the whole family belah ayah kenal sangat dengan emak dia. so memang seronok. nenek cakap "cepat2, emak dia tu baik dengan nenek. dulu kau kecik2 selalu kot main sama2." hahahaha


bersambung...

tengah best main fb sebab kita main cantum2 gambar izzue islam woii. dah gile...takde keje..bye

1 comment:

Anonymous said...

Assalamulaikum...sy nak ingatkan awk azab di akhirat..gambar2 yg tidak menutup aurat sila lah buang...berat siksaan nya wahai saudari..mati itu pasti...kiamat itu pasti...BALASAN itu pasti...ALLAH masih memberikan saudari udara utk terus hidup,ALLAH itu maha pengampun..bertaubatlah saudari..saya takut saudari mati tanpa sempat bertaubat..ALLAHU..