Nov 7, 2011

inter back..

hahaha boleh tak nak cerita raya pertama?
 buat entry raya kedua dulu lak ye..hahahaha.. semalam keluar dengan nana, mate.. sangat seronok..duduk semeja cerita pasal kerja, boyfriend, dan macam2 lagi..semua sangat comel...macam budak2 kecik pulak rasa...bukan senang nak duduk sama2 berborak sampai lebam..

balik sampai rumah dah pukul8, emak ajak balik rumah atuk..yeayy yeayy! call wed konon nak tanya2 tapi sepuluh kali ehhh tak..lebih laa...tak jawabb...grrr..takkan tidur pulak pukul8 kan? pelikk..masuk kali ke berapa ntah baru dijawab..suara mamai, tertidur katanya..hahahha..

makan ketupat rumah nenek, kenyangg then ayah ajak balik..

wed msg : kita dah dekat rumah ni, melaka. lepas kerja tadi kita balik...hahahahaha

makkk aiii, aku dah menyumpah!

eza reply : menipu lahhh, malam nak layan ok!

wed : call mak kita, tak percaya kan..call

eza: malas!

wed : serius, dah balik dah tadi. rindu :)

eza: awak tipu awak siap! (memang aku takde mood dah, mengantuk)

tibatiba, kereta dia pun tercongok depan rumah, nak kata apa lagi eza oiiii!

terkesima, nasib baik tak tukar baju lagi, ayah geleng kepala, mak tegelak2..sebab dari dalam kete aku mengamuk sebab aku ingat die tipu aku..


cairr laa wehh...auuwww! keluar makan, macam biasa :)




ok tu je nak cerita, so harini kami plan macam nak jalanjalan tapi tak tahu nak kemana.. esok sekolah dahh tapi dia cuti lagi...


p/s: selalu balik melaka nampaknya, pantang ada off berdesup balik melaka...grr grr! LYSM

No comments: