Nov 13, 2011

makan ikan bakar

makan ikan bakar? nyumm nyumm memang sedap gila kot. makan dekat muara tapi kedai yang lebih belakang tu. memang awesome.

mula2 pegi sekolah ecah ajak makan malam ni, ok yes.. aku on je. aku bawak encik wed aku. ok on..

balik sekolah lepas meeting panitia math aku memang betul dapat suprise, double suprise haha. pertama aku jadi setiausaha panitia math 2012. terbaiklahh.

keduanya dalam kita penat2 balik tiba2 dapat delivery coconut shake. kuih muih minum petang. thanks wed. minum petang sama family, wahhh macam dalam drama pulak kan. hehehehe.

malamtu lepas isyak terus gerak makan ikan bakar lak. izuan, bibek, ecah dan sham pun join sekali,,meriah uoallllsss...memang kenyang gila malam tu..udang, ketam, ikan dua ekor dan sotonggg..fuhh terbaikk.

masakan dia memang masak betul2. masak betul2 maksudnya masak dia bukan instant macam kedai lain2. main goreng je ikan dan kemudian siram kuah. tak sedapp. yang ini dia masak macam mak kita masak kat rumah tau..maveles..


yay! seronok yay! wed balik putrajaya esok :(

No comments: