Jan 28, 2012

buah hati baru

ehem ehem..kita dah dapat buah hati baru...yess!

konon konon nak buat hantaran sedulang kamera konon tapi tapi tapi....dah tak sabar sangat nak guna dia, hamekk kau..kasikan..belikan..pakaikan...

ok yang ini buah hati baru kita...cepat sikit tengok...






kita jeles sebab encik wed kita dah pun ada buah hati baru jugak, eee lagi kita jeles...dedua memang tak sabar nak pakaikan...so pakai je..orang tuu pun cakap nak buat hantaran, tapi dia pun gunaa...so ura2 itu dah gagal...

tengok niiii


tak jeles pon tak jeles...hahahaha...



ok ok...janji semua barang yang kita beli nak guna kan kan kan? ok seronoknyaaa! harini kami kena setelkan satu hal yang amat penting bagi setiap majelis, ape eh? tunggu tauu malam nanti...




No comments: